18 iul. 2014

Ce s-ar întâmpla dacă mâine "Facebook" nu ar mai exista ?

Ne-am întrebat vreodată ce s-ar întâmpla fără "facebook" ? Am devenit atât de dependenţi de acest site încât am fi în stare să dăm orice să îl avem inapoi. Multi dintre noi, ultilizatorii, macar o dată ne-am gândit că "de mâine îmi inchid facebookul si ,gata, nu îl mai activez", iar a doua zi ne plictiseam de moarte şi îl activăm ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Uneori când aflăm că o persoană nu mai foloseşte acest site, noi defapt nici nu am observat. Dacă nu ar mai fi ,n-am mai şti când sunt zilele de naştere sau ştirile ce se distribuie din oraşul nostru.

Este o fază mai veche : am vedea copii cu telefonul în mână întrebând lumea pe stradă dacă le place poza respectivă. Oricum, şi parinţii exagerează dându-le copiilor telefoane de ultimă generaţie incă din clasele mici. Păi copilul ăla ce să înţeleagă? Nu mai iese afară să se joace, se joacă on-line. Îmi amintesc când veneam acasă cu o julitură pe zi, obosită de la întrecerile cu ceilalţi vecini, sau când ploua ne strângeam pe scara blocului cu pături si "Monopoly", ne jucam de-a şcoala şi făceam teste imaginându-ne ca eram profesori.

 "Facebook" este ca un dorg (ce ne dă dependenţă). Fără el am citi mai mult, si nu ar mai exista singormul "k" in loc de "ca" sau pur si simplu "c", am ieşi în natură, ne-am juca mai mult cu animalele etc. Am fi mai atenţi la lucrurile din jurul nostru. Vorbind mai sus de dezactivarea contului, nici nu ne dăm seama când cineva nu mai are acest cont. Nu suntem atenţi. Am observat din greşeală că o amică nu e on-line doar vrând să o întreb ceva şi mi-am dat seama ca nici numarul de telefon nu îl am pentru că nu mi-am făcut griji că nu o gasesc. E bine să ne mai calmăm dupa o discuţie cu alte persoane, sau să ne mai enervăm că alţii o duc mai bine decât noi, sau să fim la curent cu noutăţile din ziua de azi. Îmi plac acele poze facute in bucătărie sau la un restaurant de fiţe cu un fel de mâncare de ţi se "face gura apă", sau pozele gen "swag" cu haine la modă si diferite "stuffuri" care ţi-ar incânta vederea. 

 E rău că nici nu ştii când zboară timpul, că trec ore intregi şi te prind stând la calculator. Când e plictiseala mare..e bun orice. "Facebookul" are şi parţi bune, dar si părţi rele, şi fiecare le vede în felul lui. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu