11 sept. 2012

Anii trec ,pozele raman..

Si acum imi amintesc cum ma jucam in fata blocului cu vecinii mei care si ei au crescut acum si ne salutam daca ne vedem pe strada pentru ca nu mai locuiesc in bloc cu ei.Mi-e dor de clipele cand aveam 7 ani si tot ce aveam in cap era joaca pana tarziu afara..cand ne jucam ascunsa,seara,sau prins si fel si fel de jocuri ale copilariei.Cand nu-mi pasa de nimic,cand nu aveam griji pentru ca mama imi dadea de toate..era mai bine.Pacat ca am crescut..dar la toti ne vine randul.Indata ma vad maritata si la casa mea :)).Parca ieri aveam  3 ani si acum am si buletin.Mi-e greu sa uit amintirile in care ma loveam de orice pe afara sau cand radeam de o idiotenie fara sa ma opresc parandumi-se amuzant.E frumos sa fii copil dar cand cresti ai atatea probleme pe cap : munca,mancare,banii care nu ajung niciodata nestiind cum sa ii imparti pentru haine si altele..Pe mine ma mira parintii mei cum se descurca.Mereu ma ajuta daca pot,cu ce pot ei..Daca se intampla sa ii supar e din cauza ca eu cresc iar ei cred ca sunt inca un copil care mai vrea sa se joace in nisip..Uneori uita ca am crescut ,ca am alte nevoi, ca am alta gandire..ca nu mai sunt un copil.Ma gandesc serios sa am note mari acum ca sa fac ce vreau vara viitoare..sa ies cand vreau si sa stau cat vreau eu afara pentru ca daca nu am note bune si parintii mei sunt mai severi cu mine..ca oricare parinti.In clasele mici aveam doar FB..de ce materia e asa de grea in clasele 5-8?In alte tari nu e asa..In alte tari e o placere sa mergi la scoala,e o placere sa te gandesti ca a doua zi mergi iar la scoala..Insa in Romania e ceva naspa cand auzi de SCOALA.X_X Tot ce imi place la scoala e ca avem pauze si ne intalnim cu colegii cu care mai radem,mai glumim,ne distram.. 
  Deci COPILARIA e cea mai frumoasa perioada din viata unui copil. :X..nu ca acum..cu Iphonuri,Ipaduri si alte chestii din ziua de azi avansate..Era mai frumos sa ne uitam aproape toata ziua la FoxKids si apoi sa plecam afara..imi lipsesc desenele desenate pe foaie apoi aplicate in desen gen : Ed,Edd si Eddy sau Vaca si Puiul..Preferatelle mele.


  Nu pot sa cred ca am crescut insa amintirile raman in poze.. 
                                                                    =>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu