25 dec. 2012

Dragi oameni!

             Daca va urati, dezgustati, omorati unii pe altii amintiti-va ca faceti parte din aceeasi rasa!



Eu una am ales sa imi vad de treaba mea,sa-mi zic parerea mea proasta in gand sau sa vorbesc singura.Stiti cum se zice : uneori e nevoie si de parerea unui expert.Cand vad ca e atata ura in lume ,atat de multa dispretuire intre oameni imi vine sa ii aduc pe toti la realitate dandu-le o palma.

Nu esti mai smecher daca faci pe toata lumea : proasta.Nu esti cu nimic mai "sus" daca te dai destept ..cand nu esti.Nu esti cu nimic mai special cand urasti,cand injuri din nimica toate,cand iti bati joc de oameni.Nu toti sunt perfecti.Nici eu nu sunt,adica va dati seama ca nimeni nu e.Eu ma vad imperfecta si e bine si asa decat sa vorbesc ca unele "printese" .Orice om barfeste si e barfit la randul lui.Poate nu am eu atata minte incat sa ii critic pe altii si gesturile lor.Nu invat bine ca sa ma dau desteapta.Uneori mai zic si eu in gluma "vai , ce frumoasa sunt astazi" si ma bufneste rasul.

Toti suntem oameni ,nu animale si nici extraterestrii,dar daca nu ar mai exsita invidia si dezgustarea nu am mai fi oameni.Invata sa iubesti oamenii, nu masinile si lucrurile scumpe.

O alta problema ar fi luatul la misto pe oricine.Daca esti mai si tare,da frate,ia-te de orice,dar mai intai vorbeste cu cap pentru ca daca nu esti atent poti fi luat prin surprindere de cine nu te astepti.Te poti pierde cu firea si te "face" la psihic,insa nici asa nu e bine.Daca o persoana te enerveaza tare din mai multe motive,zi-i pe fata ,nu pe messenger sau facebook pentru ca nu esti decat un om "slab".Atunci cnd spui pe fata tot ceea ce gandesti,chiar daca respectiva persoana se supara pe tine si devine dusmanoasa cu tine,merita!Merita deoarece dai doavada ca nu esti tare "in gura" pe retelele de socializare ci si pe viu.

Cred ca e destul cat am zis,poate am omis unele chestii din neatentie sau nu m-am gandit ca ar trebui sa le scriu.Totusi sper ca v-ati trezit putin din aceasta ceata a personalitatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu