22 feb. 2014

Exista fericire ?

 Oare exista cu adevarat? 


 Depinde si prin ce interpretam fericirea. Unii se bucura cand isi cumpara haine noi ,sau mananca prajituri, sau cand primesc un trandafir de la o persoana speciala, sau cand acea persoana este bucuroasa ca va intalniti, sau sau sau. Totul depinde de anumite lucruri. Este frumos sa vorbesti in fiecare seara ore in sir cu acel cineva iar a doua zi dimineata sa primesti sms ca s-a trezit cugandul la tine. Insa ma gandesc ca uneori anumite lucuri sunt de fatada, si nu inteleg de ce. Adica daca nu mai tii la o persoana dar vorbesti in continuare cu ea, ii faci mai mult rau, dar crezi ca o faci fericita. Sentimentele adevarate se simt si fara cuvinte, insa cele false se dau si singure "de gol".

 Eu zambesc doar cand vad persoana pentru care am sentimente, atunci cand o pisica se joaca cu o minge, catelusii mici, cand am dulciuri in fata ochilor, cand imi petrec timpul cu familia si altele. Insa cel mai tare ma bucura faptul ca insemn ceva pentru cineva, ca am un rost si ca nu incurc pe nimeni, dar poate ma insel. Cum ar fi daca in tot timpul asta as afla ca totul a fost doar o minciuna? Poate doar eu simteam diferit, poate cand sunam  isi zicea in cand "ce mai vrea si asta?"... o multime de intrebari stau in mintea mea si ma lovesc de fiecare data cand increderea mea e pusa la incercare.
 E ciudat sa ai incredere in cineva si cand ai cea mai mare incredere sa fii lovit din toate directiile. Mi-e teama de viitor si de lucrurile care se vor intampla si de cele care le voi afla, insa viata e un mister . Tin minte ultima lovitura..eram disrtusa, cum se putea intampla asa ceva ? Nu te vedeam cu saptamanile si parca focul era inca aprins, aproape "mort" dar rezistibil, si acum nu mai conteaza daca ma vezi sau nu. 
 N-as mai vrea sa imi amintesc de toate lucrurile rele care mi s-au intamplat in ultima vreme. unele s-au imbnatatit, altele din ce in ce mai rau merg. 
 In concluzie, fericirea ne-o facem noi..pacat ca tine doar cateva minute. Daca as fi sa ma gandesc la un procentaj : 41% fericire, 59% nefericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu