4 feb. 2014

Little things.

   E ciudat cum este dat de către Cel de sus să ne trezim în fiecare dimineață să deschidem ochii către fereastră și să ne facem planuri pentru ziua respectivă. E ciudat cum ne gândim la o persoană anume chiar de dimineață.. Atunci când dam mesaje că așteptăm anumite evenimente.. Viața este o așteptare continuă. Emoțiile primelor zile de școala, emoțiile care le simțim pentru o persoană, emoțiile primelor examene , apoi liceul și așa mai departe. Tot timpul așteptăm câte ceva. 

  Soluția este să lăsăm lucrurile la locul lor, să le luăm pas cu pas și atunci când greșim să o luăm de la capăt și să facem să fie totul bine. Aș vrea să încep o viață nouă ,cu toții cred că am vrea și să o luăm de la capăt cu tot, să știm să nu mai facem greșelile din trecut însă doar o viață avem, de ce să o irosim gândindu-ne cum să mulțumim pe toți ? Am învățat că trebuie mai întâi să mă mulțumesc pe mine, apoi să mulțumesc și persoanele din jurul meu. 

  Am învățat să mă distrez ,cum să folosesc timpul in folosul meu. 
  Nu am fost nici de data asta inspirată să vorbesc despre un anumit subiect care v-ar interesa pe voi, insă promit că data viitoare va fi mai mult gândit subiectul. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu